Stichting Huiskamer Noorden ontvangt donatie van biljartclub BCN

Woensdagavond 13 augustus ontving de Stichting Huiskamer Noorden een donatie van biljartclub BCN.

In de Huiskamer te Noorden en onder het genot van een kopje koffie en gebak van mevr Goes (ze was jarig en haar kleinzoon kwam het gebak uitdelen) boden Hans Groenenveld en Jaap Groen van Biljartclub Noorden (BCN)  de opbrengst van de poedelpot aan Stichting Huiskamer Noorden SHN.

Jan Tersteeg, penningmeester van SHN, mocht de poedelpot in ontvangst nemen. Jan gaf eerst uitleg over de activiteiten en werkzaamheden van de Huiskamer.

En Hans legde uit hoe het bedrag van de poedelpot bij elkaar is gespaard.

De poedelpot is de opbrengst van de donaties die een biljarter schenkt als hij met een biljartbeurt geen carambole maakt.

Op de feestavond van BCN mogen alle leden raden wat de opbrengst van de poedelpot is. En met elkaar wordt overlegd naar welk goed doel de poedelpot gaat.

Hans Groenenveld zat het dichts bij het bedrag, hij schatte hebt bedrag op €222,22 en het was € 228.90.

De opbrengst van € 228.90 is een welkome aanvulling op de inkomsten van de Huiskamer en SHN is heel blij met deze mooie schenking.

Op deze avond waren ook aanwezig Sonja  van Smoorenburg, secretaresse van SHN, Greet Groen een vrijwilligster die vaak kookt, de dames Maarseveen ,Verstoep, van Veen en Mia Vork de coördinator van de Huiskameractiviteiten.

Het was een gezellig avond waarbij het rummikubspel ondertussen ook fanatiek werd gespeeld.