“Noordenaren voor de lens” zaterdag 30 januari 2016

Op zaterdag 30 januari a.s. verzorgt Kees Vork weer een lezing met een fotopresentatie. In deze aflevering veel, meestal oudere, Noordenaren die bij allerlei activiteiten in of buiten het dorp, present zijn als toeschouwer of als deelnemer. En, altijd enthousiast!

In 1952 wordt zaal De Leeuw geopend, zo ongeveer alle Noordenaren die zitting hebben in een of ander bestuur, blikken in de camera. Een met recht historische foto! Een blikvanger is ook de foto waarop de voorzitter van NSV, meester Van Koert, op welhaast professionele wijze een penalty neemt. Dit doet hij op de Jeugdolympiade van NSV in 1978 tijdens de penaltyfinale. Noorden overschrijdt de landgrenzen als een bus vol parochianen in 1997 naar Tours reist.

Het doel van de reis is Tours waar het graf van Martinus te vinden is. De patroonheilige van de Martinus parochie Noorden! Kortom, een greep uit de nieuwe ‘fototentoonstelling’ waarbij Noordenaren voor de lens verschijnen! Waar: Huiskamer Noorden

Tijd: 10.00- 12.00 uur  met aansluitend pannenkoeken eten
Kosten: Lezing en koffie/thee 2 euro Lezing, koffie/thee en pannenkoeken 5 euro
Aanmelden in de Huiskamer voor 28 januari a.s.