Nieuwsbrief 29 augustus 2022

Beste bezoekers en vrijwilligers van de Huiskamer,

Voor bijna iedereen zit de welverdiende vakantie er weer op. Ondanks dat er af en toe wat vrijwilligers op vakantie waren, is het toch gelukt om alles gewoon door te laten lopen in de Huiskamer. Sommige activiteiten hebben wel even stil gelegen, waaronder het sjoelen, maar dat zal vrijdag 2 september ook weer worden opgestart. En verder zullen de dames van de activiteitencommissie binnenkort de juiste data van de maandelijkse extra activiteiten doorgeven.

Op dit ogenblik zijn er niet echt veel ontwikkelingen binnen de Huiskamer die extra aandacht vragen. Wel zijn er nog wat puntjes na het opknappen van de Huiskamer:

• De bruine overgordijnen die inmiddels zijn verwijderd zijn nog op zoek zijn een nieuwe eigenaar. Mocht er iemand zijn die deze kan gebruiken, ze zijn gratis af te halen bij de huiskamer.
  • Daarnaast hebben we nog geen tv in de Huiskamer. Er wordt getwijfeld of we deze investering moeten gaan doen, gezien er niet veel gebruik van gemaakt wordt. Daarom een oproep via deze nieuwsbrief:

Wie heeft er thuis een 2e-hands tv staan en wil deze aan de Huiskamer verkopen?

Uiteraard proberen we wel een beetje met de tijd mee te gaan, dus we denken aan een Flatscreen (en liefst nog een smart tv).

Best heel wat eisen maar misschien is er iemand aan vervanging van zijn huidige toestel toe en kan de oude richting Huiskamer voor een klein prijsje.

Tenslotte even aandacht voor het jaarlijkse uitje voor de vrijwilligers op 10 september a.s. We denken als bestuur een leuke middag in elkaar te hebben gezet, als blijk van waardering voor de vele uurtjes die jullie in de Huiskamer stoppen. Een sportieve middag met op zijn tijd een hapje en een drankje. Dus meld je aan vòòr 3 september via de mail van de Huiskamer. Ook voor niet-fietsers wordt vervoer geregeld. En tijdens deze middag willen we graag met elkaar even brainstormen over de extra activiteiten voor het 10-jarig bestaan van de Huiskamer volgend jaar, dus denk hier alvast over na.

Hopelijk tot zaterdag 10 september.

Met vriendelijke groeten namens het bestuur,

Mia, Sandra, Joost en John.

stichting huiskamer noorden nieuwsbrief