Koekenactie 2022

Heerlijke eierkoeken en gevulde koeken gebakken door Jolanda Tersteeg en vrijwilligers van de huiskamer, met medewerking van BakRT.

U kunt de koeken bestellen bij een vrijwilliger of met behulp van het onderstaande bestelformulier. Liever een bestelformulier printen? Dat kan ook!

De opbrengst is voor Stichting Huiskamer Noorden om leuke activiteiten te kunnen organiseren voor onze ouderen. Besteld u via het onderstaande formulier? Zorg dan dan uw betaling vóór 13 maart 2022 is overgemaakt op NL68RABO0159982677 t.n.v. Stichting Huiskamer Noorden.

Naam*

Adres (straat + huisnummer)*

Aantal pakjes Eierkoeken (per 5 verpakt á € 5,-)

Aantal pakjes Gevulde koeken (per 4 verpakt á € 6,-)

Welke dag wilt u de bestelling ontvangen / ophalen?

Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Lees ook de Privacyverklaring. Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en de Google Gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.

Koekenactie 2022