Concert Waimbaji

Zondagmiddag 5 juli a.s. neemt het koor Waimbaji u graag mee “Terug in de tijd”. Aanvang 14.00 uur in de St. Martinuskerk te Noorden.

Het koor bestaat inmiddels ruim 40 jaar en heeft al meerdere succesvolle concerten gezongen. Op het programma staan dit keer Nederlandstalige liedjes.
Een klein tipje van de sluier; Oude hits als, Brandend zand, Spiegelbeeld, Het dorp, een Amsterdamse Medley en ook de “Ouwe jas van Dorus” is weer uit de kast gehaald. Het koor wordt al vele jaren begeleid door Pia Schutz. Hans Schoenmakers bespeelt de piano.

Speciaal voor dit concert hebben wij weer een aantal muzikanten bereid gevonden voor de extra ondersteuning. Het belooft in ieder geval een muzikaal feestje te worden en schroom vooral niet om met ons mee te zingen!

Kaarten zijn verkrijgbaar bij de koorleden, maar ook bij de deur voor aanvang van het concert, kosten € 5,00. Voor een kopje koffie met iets lekkers vragen wij een kleine bijdrage van €1,00. Er zijn leuke prijzen geschonken door onze sponsors. De prijzen worden deze middag verloot, kosten van een lot €1,00. De opbrengst van deze middag zal geschonken worden aan Stichting Huiskamer Noorden. We nodigen u graag uit! Wilt u hier naar toe geef dit dan door in de Huiskamer en geef ook door als u vervoer nodig heeft.