Burgemeester in Huiskamer

Afgelopen donderdag nam op uitnodiging van onze bezoekers en een aantal vrijwilligers scheidend burgemeester Buijserd deel aan het diner van verse producten welke dagelijks wordt uitgeserveerd. Mede door toedoen van onze burgemeester werden 9 jaar geleden de ideeën geopperd om het Huiskamerproject te starten tijdens een ontbijt met Mia Vork, waarna de subsidie voor dit bijzondere project werd toegekend door de gemeente.

Wat is het dan mooi dat de heer Buijserd de moeite heeft genomen tijdens zijn laatste ambtsperiode te ervaren dat onze dagelijkse bezoekers zo genieten van de vers bereide maaltijd, maar tevens de gezelligheid onder elkaar met de enthousiaste vrijwilligers.

Er komen dagelijks mensen uit Noorden, Nieuwkoop en omgeving om de warme maaltijd te nuttigen, geïnteresseerden kunnen zich opgeven als ze hier ook gebruik van willen maken. Daarnaast is de Huiskamer bereikbaar voor 55 plussers die gezellig een praatje willen maken, een kopje thee/koffie drinken en/of een spelletje doen.